2010. február 20., szombat


Szerintem szecessziós, a férjem szerint törökös... Mindenesetre törökösnek indult, mert néhány évvel ezelőtt egy dekoráció készítésekor begyűjtöttem törökös motívumokat, és most elővettem őket újra. Bár már vagy 30 éve elvarázsolnak ezek a minták... Napokig gondolkoztam, hogy hogyan is színezzem? És akkor megláttam a Meskán Pocok egyik mappáját, amit szecessziós motívumokkal vont be... És akkor megjött az ihlet, hogy fehér alap lesz az én kendőmön is. Így született ez a darab. Bár a keleti díszítés dús és pazar, nekem tetszik ez a halvány, finom színezés is. A kontúr metálbarna színű, szépen csillog.Méretei: kb. 88x88 cm. Gyapjúmosószerrel, vagy samponnal mosható. Nagyon kellemes viselet. :)

Ára: 6500 Ft

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése